مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-09بين الملل

گفتگوی تلفنی امیر قطر با عباس و هنیه درباره قدس


امیر قطر در گفت وگوی تلفنی جداگانه با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، به بررسی تحولات شهر قدس اشغالی پرداخت.

- امیر قطر در گفت وگوی تلفنی جداگانه با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، به بررسی تحولات شهر قدس اشغالی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر به صورت جداگانه با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

محمود عباس در این گفت وگوی تلفنی امیر قطر را در جریان تحولات شهر قدس اشغالی به ویژه تجاوزات نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی و اهالی شهر قدس و اقدامات بی هدف و ظالمانه در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی قرار داد که نقض آشکار حقوق فلسطینیان و قوانین بین المللی است.

امیر قطر نیز بر موضع کشورش در حمایت از ملت فلسطین جهت دستیابی به حقوق ملی و مشروع آنها تاکید کرد.

همچنین عباس در جریان این گفت وگوی تلفنی از تلاش های امیر قطر برای حمایت از ملت و مسأله عادلانه فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

امیر قطر در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه نیز آخرین تحولات فلسطین و نقض های نیروهای رژیم صهیونسیتی و تجاوزات آنها به نمازگزاران در مسجدالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی امیر قطر با عباس و هنیه درباره قدس

گفتگوی تلفنی امیر قطر با عباس و هنیه درباره قدس