مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-09سياسي

طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان کرمانشاه برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها - صدف - در خرداد ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها - صدف - در خرداد ماه امسال خبر داد.

سیامک آزادی اظهار کرد: این طرح با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف جهت ایجاد کسب و کارهای نوآورانه در دستور کار قرار گرفته که سومین دوره آن خرداد امسال در کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح چهار فاز توانمندسازی برنامه ریزی شده که در فاز اول و دوم دوره های آموزشی توانمندسازی و در فاز سوم نیز تورهای تخصصی در قالب بازدید از مراکز نوآوری و فناوری و آشنایی با واحدهای فناور و دانش بنیان برگزار می شود.

آزادی گفت: فاز چهارم این طرح نیز شامل معرفی شرکت کنندگان جهت گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی است و افراد با حضور در شرکت ها و واحدهای صنعتی بصورت عملی مهارت های لازم را کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره تنها دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه می توانند شرکت کنند، گفت: این افراد شامل اعضای بنیاد نخبگان و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلات مقطع کارشناسی با رتبه کنکور زیر پنج ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان کرمانشاه برگزار می شود

طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان کرمانشاه برگزار می شود