مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-09اجتماعي

خسارت های عدم مدیریت بارش در جاجرم/ از تلف شدن دام تا تخریب راه


ورود سیلاب به جاده های روستایی و زمین های کشاورزی باعث شد تا 100 رأس دام، 9 کیلومتر راه بین مزارع، 360 هکتار باغ و 10 رشته قنات دچار خسارت شوند.

- با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان جاجرم پس از بارش های 48 ساعت اخیر اظهار کرد: بنا بر اعلام مرکز هواشناسی 30 میلیمتر در جاجرم و 19 میلی متر در روستای دربند بارش ثبت شده که این مناطق رکورد دار بارش ها بودند.

سرپرست فرمانداری جاجرم از بروز سیل و تخریب بستر رودخانه های شهرستان نیز خبر داد و گفت: ورود سیلاب به جاده های روستایی و زمین های کشاورزی باعث شد تا 4 مورد آب نما، 100 رأس دام، 9 کیلومتر راه بین مزارع، 360 هکتار باغات و همچنین 10 رشته قنوات دچار خسارت شود.

وی همچنین با اشاره به خدمت رسانی در راستای کاهش خسارت های وارد شده به مردم افزود: با توجه به ورود سیلاب به راه های روستایی، تاکنون 18 مورد بازگشایی جاده ها و همچنین بررسی وضعیت آثار تخریب ها اجرایی شده است.

حاج زاده به شاخص ترین تخریب های ایجاد شده طی جاری شدن سیلاب در شهرستان جاجرم اشاره کرد و بیان داشت: تخریب 100 درصدی پل ورودی شهر شوقان از جمله مهمترین خسارت ثبت شده تاکنون بوده که پیش بینی می شود با فروکش کردن سیلاب، پل موقت طی 48 ساعت آینده در این محل نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های عدم مدیریت بارش در جاجرم/ از تلف شدن دام تا تخریب راه

خسارت های عدم مدیریت بارش در جاجرم/ از تلف شدن دام تا تخریب راه