مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-08سياسي

برگزاری نخستین کنفرانس ملی «تصمیم من و انتخابات» در دانشگاه ملایر


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر از برگزاری کنفرانس ملی «تصمیم من و انتخابات» به صورت مجازی و در تاریخ 10 خردادماه توسط این دانشگاه خبر داد.

- برگزاری نخستین کنفرانس ملی تصمیم من و انتخابات در دانشگاه ملایر ایسنا/همدان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر از برگزاری کنفرانس ملی تصمیم من و انتخابات به صورت مجازی و در تاریخ 10 خردادماه توسط این دانشگاه خبر داد.

دکتر حمید نوری در گفت وگو با ایسنا، به برگزاری نخستین کنفرانس ملی تصمیم من و انتخابات در دانشگاه ملایر اشاره و اظهار کرد: این کنفرانس با رویکرد اهمیت راهبردی بودن نگاه مردم و جامعه دانشگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 1400، روز دوشنبه 10 خردادماه به صورت مجازی برگزار می شود.

وی بر لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور، بانشاط، رقابتی و با مشارکت حداکثری تأکید و خاطرنشان کرد: به همین منظور دانشگاه ملایر با برگزاری این کنفرانس از همه دانشگاهیان، محققان و صاحب نظران دعوت می کند مقالات و آثار خود را در سه بخش دانشجویی، اساتید، محققان و اصحاب رسانه حداکثر تا هفتم خردادماه به سامانه ثبت نام همایش ملی تصمیم من و انتخابات که لینک ورود آن بر روی سایت دانشگاه به آدرس malayeru.

ac.

ir قرار گرفته است، ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کنفرانس ملی «تصمیم من و انتخابات» در دانشگاه ملایر

برگزاری نخستین کنفرانس ملی «تصمیم من و انتخابات» در دانشگاه ملایر