مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-08پزشكي

جزییات واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا


رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزرات بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه حمایت از بیماران خاص، درباره واکسیناسیون این بیماران علیه کرونا گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مهدی شادنوش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت برای بیماران خاص در کشور، گفت: در حوزه بیماران خاص طی چند سال اخیر در وزارت بهداشت تلاش کردیم که سه محور را مورد توجه قرار دهیم؛ یکی بحث ارتقاء کیفیت ارائه خدمات است که مورد توجه بوده، دوم دسترسی هرچه بیشتر و عادلانه به خدمات و بخش سوم توسعه حفاظت مالی از بیماران خاص بوده است.

3 محور حمایتی از بیماران خاص وی افزود: در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات، برگزاری دوره های آموزشی برای ارائه دهندگان خدمات به صورت تخصصی مدنظر بوده که مرتبا در حال گسترش است.

به عنوان مثال دوره هایی برای آشنایی تخصصی پرستاران بخش های دیالیز که دوره های ویژه ای برگزار کردیم، برای گروه های اورژانس و برای بیماران اوتیسم اطلاع رسانی هایی را انجام دادیم و اقدامات این چنینی را در جهت ارتقاء کیفیت خدمات پیش بردیم.

در عین حال به طور مثال حتی برای پزشکان درمانگر آخرین نوع خدماتی که در دنیا وجود دارد، ارائه دادیم و این موارد مرتبا در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا

جزییات واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا