مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-08اقتصادي

امکان انتقال سوابق بیمه روستاییان به سایر بیمه ها فراهم شد


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد از فراهم شدن امکان انتقال سوابق این صندوق به سایر بیمه ها در سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد از فراهم شدن امکان انتقال سوابق این صندوق به سایر بیمه ها در سال 1400 خبر داد.

حسن ابراهیمی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تنها صندوق بیمه اختیاری کشور است که یکی از مزیت های آن انتقال سوابق بیمه ای از این صندوق به سایر بیمه های اجباری است.

وی گفت: متأسفانه از مهرماه سال 97 تا انتهای سال 99 انتقال سوابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به سازمان تأمین اجتماعی با مشکلاتی همراه بود که پس از تأیید انتقال سوابق در شورای عالی رفاه و با دستور رییس جمهور و ابلاغ به صندوق های بیمه ای این موضوع در سال 1400 اجرایی شد.

ابراهیمی افزود: باتوجه به مصوبه هیئت وزیران و پیگیری های انجام شده امکان انتقال سوابق بیمه ای از صندوق بیمه روستایی به کلیه صندوق های بیمه ای اجباری و بلعکس فراهم شد.

مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان گفت: متقاضیان و بیمه شدگان با داشتن حداقل 65 سال سن تمام، حداقل 10 سال تمام سابقه بیمه پردازی نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مشروط بر آن که مجموع سوابق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انتقال سوابق بیمه روستاییان به سایر بیمه ها فراهم شد

امکان انتقال سوابق بیمه روستاییان به سایر بیمه ها فراهم شد