مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-08سياسي

12 یادمان شهدا در استان زنجان ساخته شده است


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان بر لزوم ضرورت حضور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شورای نامگذاری معابر و اماکن در زنجان تاکید کرد و گفت: - این استان 12 یادمان شهدا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم محمدی شامگاه شنبه در جلسه ستاد دفاع مقدس در محل استانداری زنجان گفت: باید یاد و خاطره هفته دفاع مقدس در استان به خوبی گرامی داشته شود و هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا هفتم مهر ماه برگزار می شد که امسال از فروردین ماه آغاز شده و تا اسفند ادامه سالجاری ادامه دارد.

وی بر لزوم ضرورت ثبت برنامه های دفاع مقدس در سامانه اعلام شده تاکید کرد و گفت: همه فعالیت های حوزه دفاع مقدس امسال با شعار ما مقتدریم و درج نشان کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: تجلیل از مدافعان سلامت و فعالان رزمایش کمک مومنانه در برنامه های دفاع مقدس در استان اجرا می شود.

محمدی از انتشار دایره المعارف فرهنگ، تمدن و مشاهیر استان زنجان طی هفته دفاع مقدس خبر داد و تاکید کرد: تالیف، چاپ و نشر 100 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 یادمان شهدا در استان زنجان ساخته شده است

12 یادمان شهدا در استان زنجان ساخته شده است