مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-08اقتصادي

350 هکتار زمین آماده واگذاری به صنایع در قرچک و پیشوا


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: 150 هکتار زمین در پیشوا و 200 هکتار زمین در قرچک به منظور توسعه شهرک صنعتی قرچک در نظر گرفته و آماده سازی شده که در اختیار صاحبان صنایع و متقاضیان قرار می گیرد.

- صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: بازدید از سه واحد صنعتی فعال، یک واحد صنعتی تعطیل و افتتاح و کلنگ زنی دو واحد صنعتی از مهم ترین برنامه های سفر وزیر صمت به قرچک و پیشوا بود.

وی با اشاره به 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحد صنعتی تعطیل شده در پیشوا، گفت: این مجموعه می تواند علاوه بر اشتغالزایی حدود 400 نفر باعث فعالسازی 100 کارگاه جدید شود و امیدواریم مشکل بانکی این مجموعه که در ستاد تسهیل استان حل نشده توسط مقام عالی وزارتخانه به نتیجه برسد و این مجموعه با بهترین تجهیزات و زیرساخت ها به چرخه تولید بازگردد.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: با رفع موانع در همین منطقه در قالب توسعه شهرک ها، صدور پروانه بهره برداری شهرک های خصوصی در منطقه ورامین شاهد اشتغال قابل توجهی خواهیم بود.

پرنیان مطرح کرد: به منظور توسعه شهرک صنعتی پیشوا، 150 هکتار زمین آماده سازی شده و به زودی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هکتار زمین آماده واگذاری به صنایع در قرچک و پیشوا

350 هکتار زمین آماده واگذاری به صنایع در قرچک و پیشوا