مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-08سياسي

تشریح محدودیت های کرونایی تعطیلات عید فطر در گیلان


جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به اعمال ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر، گفت: پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارد و با خاطیان برخورد خواهد شد.

- محمود قاسم نژاد در گفتگو با و ستاد استانی، اظهار کرد: با توجه به مشارکت شهروندان و رعایت دستور العمل های بهداشتی و نظارت ها شاهد تغییر رنگ کرونایی در بسیاری از شهرها در سطح کشور و استان بودیم.

وی با بیان اینکه سه شهر املش و تالش و شفت با تغییر وضعیت کرونایی به وضعیت زرد تبدیل وضعیت دادند، افزود: دستگاه های اداری و اجرایی باید با توجه به این شرایط کارکنان خود را به ادارات فراخوان دهند.

جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا استان گیلان در ادامه به فعالیت مشاغل و اصناف نیز اشاره و اضافه کرد: در شهرهای با وضعیت زرد مشاغل گروه های یک، دو و سه می توانند فعالیت خود را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آغاز کنند.

قاسم نژاد با بیان اینکه در شهرهای نارنجی نیز تنها مشاغل گروه های یک و دو می توانند فعالیت کنند، گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی اصنافی که فعالیت آنها در این وضعیت ها آزاد است باید با دقت و جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد و نظارت های نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کمک کنند، گفت: افرادی که بخواهند این ممنوعیت ها را نادیده گرفته و از مبادی فرعی وارد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محدودیت های کرونایی تعطیلات عید فطر در گیلان

تشریح محدودیت های کرونایی تعطیلات عید فطر در گیلان