مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-08سياسي

خدمات هلال احمر اطلاع رسانی شود/ لزوم تشویق مردم برای همکاری


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان زاهدان گفت: خدمات ارائه شده از سوی هلال احمر در طول سال اطلاع رسانی شود تا مشوقی برای همکاری بیشتر مردم باشد.

- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در نشست مشترک با مدیر عامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تبریک سالروز تأسیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در اختیار داشتن آمار و گزارش دقیق از آخرین وضعیت جمعیت هلال احمر استان و مقایسه آن به نسبت میانگین کشوری می تواند مبنای پیگیری ها در مرکز کشور و تبدیل به نقشه راهی برای رفع کاستی ها شود.

وی افزود: نیاز است تا جمعیت هلال احمر در کنار استفاده از ظرفیت های مردمی از ظرفیت خیران نیز در جهت توسعه اقدامات و خدمات مد نظر استفاده کند و این مهم نیازمند تهیه سند مکتوب و آمایشی از وضعیت فعالیت هلال احمر در سیستان و بلوچستان است.

علیرضا میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با به عملکرد سال گذشته این مجموعه اظهار داشت: اعضای جمعیت هلال احمر استان 18 هزار نفر و تعداد داوطلبین بیش از 16 هزار نفر مشتمل بر 300 تیم عملیاتی و 28 پایگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات هلال احمر اطلاع رسانی شود/ لزوم تشویق مردم برای همکاری

خدمات هلال احمر اطلاع رسانی شود/ لزوم تشویق مردم برای همکاری