مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 01:152021-05-08ورزشي

5 هزارمتر زمین اهدایی مردم برای ساخت مجموعه ورزشی/ دولت زیر لفظی می خواهد!


بی توجهی 20 ساله ی اداره ورزش و جوانان به 5 هزار متر زمین اهدایی توسط مردم برای ساخت مجموعه ورزشی صبر اهالی روستای مهدیه را لبریز کرده و خواهان رفع بلاتکلیفی هر چه زودتر زمین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کمبود فضاهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی در روستاهای تابعه شهرستان هلیلان جوانان و نوجوانان را از فعالیت های ورزشی و فرهنگی بی نصیب کرده است.

شهرستان هلیلان یکی از شهرستان های استان ایلام در غرب ایران است؛ این شهرستان در مرز استان های ایلام، کرمانشاه و لرستان واقع شده ، هلیلان در سال 1398 با جدا شدن از شهرستان چرداول به شهرستان ارتقا یافت و تبدیل به یازدهمین شهرستان استان ایلام شد.

این شهرستان یکی از مناطق محروم استان است که در سال های اخیر اقداماتی در جهت محرومیت زدایی آن صورت گرفته اما نیاز به تلاش بیشتری دارد و در حال حاضر جوانان و نوجوان روستای مهدیه از توابع دهستان داجیوند شهرستان هلیلان از نبود امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی رنج می برند.

ورزش در سطوح غیر استاندارد در پی نبود امکانات یکی از نوجوانان روستای مهدیه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: به دلیل نبود امکانات ورزشی مجبوریم که در سطوح غیر استاندارد بازی کنیم که هر لحظه خطرات جانی ما را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزارمتر زمین اهدایی مردم برای ساخت مجموعه ورزشی/ دولت زیر لفظی می خواهد!

5 هزارمتر زمین اهدایی مردم برای ساخت مجموعه ورزشی/ دولت زیر لفظی می خواهد!