مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:402021-05-08سياسي

علت پذیرش پیشنهاد کروبی از طرف امام چه بود؟


امام خمینی در نامه ای که در نوزدهم اردیبهشت ماه سال 68 به آیت الله موسوی اردبیلی نوشت، موافقت خود را با پیشنهاد آقایان کروبی و یوسف صانعی اعلام کرد.

- در نامه ای که به تاریخ نوزدهم اردیبهشت 1368 مطابق با سوم شوال 1409 به مرحوم آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی نوشت، بر لزوم تسریع در امر رسیدگی به پرونده غارتگران بیت المال تاکید کرد.

متن نامه آقایان مهدی کروبی و یوسف صانعی به امام و پاسخ امام به شرح زیر است: متن نامه امام به آیت الله موسوی اردبیلی و لزوم تسریع در امر رسیدگی به پرونده غارتگران بیت المال [ .

با سلام و تحیات خالصانه و اظهار تشکر از اعتمادی که نسبت به اینجانبان ابراز فرموده اید معروض ‎ ‎ می دارد، در اجرای فرمان مبارک مورخ 6 / 2 / 68 آن حضرت نسبت به اموالی که در اختیار ولی فقیه ‎ ‎ است حسب اظهار نظر مطلعین، پرونده های زیادی در رابطه با موضوع حکم حضرتعالی مربوط به ‎ ‎ غارتگران بیت المال و وابستگان به رژیم طاغوت در محاکم وجود دارد که صرف نظر از مشکلات ‎ ‎ دست و پاگیر رسیدگی عادی به آنها چندین سال به طول می انجامد و این امر موجب اضرار بیت المال و ‎ ‎ حقوق محرومین و مستضعفین جامعه می شود.

علیهذا از محضرتان استدعا می شود در صورت ‎ ‎ صوابدید جهت پیشرفت امور و ضایع نشدن حق فقرا و مستمندان به مسئولین قضایی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت پذیرش پیشنهاد کروبی از طرف امام چه بود؟

علت پذیرش پیشنهاد کروبی از طرف امام چه بود؟