مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 21:252021-05-08اقتصادي

سوریه 8 میلیون کاربر فضای مجازی دارد/ هجمه فرهنگی حامیان تروریسم به سوری ها


رایزن فرهنگی کشورمان در سوریه با بیان اینکه سوریه 8 میلیون کاربر فضای مجازی دارد، گفت: کشورهای حامی تروریسم با سرمایه گذاری های کلان، سریال های عامه پسند و هدفمند برای جامعه سوریه تولید و پخش می کنند.

- کشوری با جمعیتی حدود 18 میلیون نفر است که در سال های اخیر با حمله داعش به شهرهای مختلف این کشور، برخی از مناطق آن تخریب شده و همچنان نیز آثار خرابی حاصل از جنگ در گوشه و کنار آن دیده می شود.

با این وجود، برخلاف تصور برخی که سوریه را کشوری جنگ زده و منطقه ای مخروبه می دانند، در این کشور زندگی جاری است و مردم سوریه برای بازسازی و جبران خسارت های ناشی از جنگ داعش در تلاش هستند و گاهی نیز در برخی از مناطق آن همچنان جلوه هایی از نوآوری و تلاش برای رسیدن به جایگاه متعالی دیده می شود.

یکی از موضوعاتی که در این کشور مورد توجه قرار دارد، فرهنگ است که با توجه به پیشینه این کشور، موسیقی، شعر و ادب، معماری و همچنینفیلم و سریال از گذشته تاکنون مورد توجه سوری ها بوده و در سال های اخیر به دلیل کمتر پرداخته شدن به این امور، برخی از کشورها از این موقعیت سوءاستفاده کرده و درصدد حاکم کردن فرهنگ و حتی اهداف خود در این کشور هستند که در این زمینه فضای مجازی و استفاده از اینترنت جایگاه ویژه ای ایفا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه 8 میلیون کاربر فضای مجازی دارد/ هجمه فرهنگی حامیان تروریسم به سوری ها

سوریه 8 میلیون کاربر فضای مجازی دارد/ هجمه فرهنگی حامیان تروریسم به سوری ها