مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 21:202021-05-08ورزشي

لیورپول 2-0 ساوتهمپتون؛ امید سهمیه زنده ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان یورگن کلوپ که همچنان به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، در دیدار امشب موفق شدند با گل های سادیو مانه و تیاگو آلکانتارا به پیروزی برسند و امیدهای شان را برای رسیدن به چمپیونزلیگ زنده نگه دارند.

- لیورپول در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 ساوتهمپتون را شکست بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان یورگن کلوپ که همچنان به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، در دیدار امشب موفق شدند با گل های سادیو مانه و تیاگو آلکانتارا به پیروزی برسند و امیدهای شان را برای رسیدن به چمپیونزلیگ زنده نگه دارند.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان میهمان هم پیش کشیدند و هر دو تیم حملات نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند اما نمی توانستند موقعیت گلزنی ویژه ای ایجاد کنند.

در دقیقه 24 بود که روی پاس پشت پای مانه، این دیوگو ژوتا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه دقیقا به جایی رفت که فاستر انتظار آن را می کشید.

5 دقیقه بعد، روی یک ضدحمله خطرناک از ناتان تِلا، ساوتهمپتون صاحب موقعیت شد اما ضربه نهایی شه آدامز را آلیسون با واکنش مناسب مهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیورپول 2-0 ساوتهمپتون؛ امید سهمیه زنده ماند

لیورپول 2-0 ساوتهمپتون؛ امید سهمیه زنده ماند