مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 20:002021-05-08بين الملل

بالن های آتش زای فلسطینیان موجب 12 آتش سوزی شد


رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که به دنبال ارسال بالن های آتش زا از غزه به مناطق هم مرز با این منطقه در اراضی اشغالی، بیش از 12 آتش سوزی در زمین ها و مزارع شهرک های صهیونیستی رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازفارس، مناطقی از سرزمین های اشغالی همجوار مرز های غزه برای سومین روز متوالی توسط بالن های آتش زایی که فلسطینیان به تلافی حملات رژیم صهیونیستی پرتاب می کنند، شاهد آتش سوزی است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز بر اثر ارسال بالن های آتش زا از سمت غزه، 12 آتش سوزی در مناطق همجوار نوار غزه و خاک فلسطین اشغالی رخ داده است.

کمیته های حامی انتفاضه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که ازسحرگاهامروز شنبه ده ها بالن و بادبادک آتش زا به سمت شهرک های صهیونیست نشین همجوار غزه پرتاب شده و همچنان هم این روند ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه ضمن درخواست از شهروندان غزه برای جمع آوری و به آتش کشیدن لاستیک ها در طول نوار مرزی غزه با سرزمین های اشغالی بسیج عمومی اعلام کرده و از اهالی غزه خواسته است از ساعت هشت امشب در همه اردوگاه های واقع در شرق غزه شیوه مبارزاتی ایجاد کابوس شبانه را برای برآشفته کردن دشمن را از سر گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالن های آتش زای فلسطینیان موجب 12 آتش سوزی شد

بالن های آتش زای فلسطینیان موجب 12 آتش سوزی شد