مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-08پزشكي

نفروختن بلیت سفر به کرونایی ها/ تذکر پیامکی به قرنطینه شکنان


وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که هیچ بیمار کرونایی نمی تواند با وسایل حمل ونقل عمومی سفر برود چون بلیتی به او فروخته نخواهد شد و بر اساس رصدهای صورت گرفته موبایلی آن ها عمدتا سفرهای درون شهری داشته اند نه برون شهری.

- وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که هیچ بیمار کرونایی نمی تواند با وسایل حمل ونقل عمومی سفر برود چون بلیتی به او فروخته نخواهد شد و بر اساس رصدهای صورت گرفته موبایلی آن ها عمدتا سفرهای درون شهری داشته اند نه برون شهری.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی طرح اظهارات ایرج حریرچی –معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – مبنی بر اینکه رفتیم که همه آن ها بر این نکته تاکید کردند که سامانه ماسک از سال گذشته در سیستم های بلیت فروشی آن ها فعال شده و اگر مسافری تست کرونایش مثبت شده باشد نمی تواند بلیت تهیه کند و از مسافرت او جلوگیری به عمل خواهد آمد.

محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی – در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه آیا به مسافر مشکوک یا مبتلا به کرونا در ماه های گذشته بلیتی برای سفر فروخته شده است و اساسا این آمارهای ارائه شده نسان دهنده نقص و مشکل در کدام بخش است؟ اظهار کرد: مسافرانی که به کرونا مبتلا شده باشند به هیچ وجه اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی داده نمی شود و نمی توانند بلیتی را برای سفر تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفروختن بلیت سفر به کرونایی ها/ تذکر پیامکی به قرنطینه شکنان

نفروختن بلیت سفر به کرونایی ها/ تذکر پیامکی به قرنطینه شکنان