مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-08حوادث

دستگیری سارق زورگیر در کمتر از یک ساعت در بانه


فرمانده انتظامی شهرستان بانه، گفت: ماموران کلانتری 11 صلاح الدین ایوبی بانه با به دست آوردن سرنخ هایی از محل اختفاء متهم، وی را در کمتر از یک ساعت در حالی که در منزلی پنهان شده بود به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان بانه، گفت: ماموران کلانتری 11 صلاح الدین ایوبی بانه با به دست آوردن سرنخ هایی از محل اختفاء متهم، وی را در کمتر از یک ساعت در حالی که در منزلی پنهان شده بود به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی شهرستان بانه در تشریح این خبر اظهار کرد: طی گزارش یک فقره زورگیری در یکی از محلات شهر بانه به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل گزارش سرقت، مردی جوان به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت لحظاتی پیش فردی با تهدید وارد منزل شده و با شکستن درب و پنجره و ضرب و جرح اهالی، قصد سرقت داشته که با حضور همسایگان از محل متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی اظهارات مال باخته و مشخصات به دست آمده از سارق، تلاش برای دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق زورگیر در کمتر از یک ساعت در بانه

دستگیری سارق زورگیر در کمتر از یک ساعت در بانه