مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-08بين الملل

خطیب مسجدالاقصی نسبت به یورش اشغالگران به الاقصی هشدار داد


خطیب مسجد الاقصی در واکنش به یورش صهیونیستها به این مکان مقدس تاکید کرد که اسراییلی ها سعی دارند با این گونه اقدامات شرایط را برای یورش شهرک نشینان صهیونیست به قبله نخست مسلمانان فراهم کنند.

- به نقل از الجزیره، صدها فلسطینی شب یکشنبه با گردهمایی در برابر مسجد مبارک الاقصی و محوطه داخلی آن علیه وحشیگری های رژیم صهیونیستی شعار دادند.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع فلسطینی، نظامیان صهیونیستی همچنان در ادامه سیاست های سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان از ورود آنان به محله شیخ جراح جلوگیری می کنند.

همچنین گزارش شده که ارتش صهیونیستی از ورود وسایل نقلیه از جمله اتوبوس حامل مسافران فلسطینی به قدس اشغالی جلوگیری می کند.

در همین راستا، شیخ عکرمه الصبری خطیب الاقصی در سخنانی پیرامون اقدامات خصمانه صهیونیست های اشغالگر علیه فلسطینیان اظهار داشت که اسراییلی ها سعی دارند با این گونه اقدامات محیط مسجد الاقصی را خلوت کرده تا شرایط را برای یورش شهرک نشینان صهیونیست به قبله نخست مسلمانان فراهم کنند.

گفتنی است که شب گذشته شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست بار دیگر تحت حمایت امنیتی نظامیان اسراییلی به سمت محله شیخ جراح یورش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب مسجدالاقصی نسبت به یورش اشغالگران به الاقصی هشدار داد

خطیب مسجدالاقصی نسبت به یورش اشغالگران به الاقصی هشدار داد