مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-08سياسي

بازگشت بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در اهر به چرخه تولید


بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در شهرستان اهر با حمایت دستگاه قضایی استان به چرخه تولید بازگشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری شهرستان اهر گفت: بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در شهرستان اهر با حمایت دستگاه قضایی استان به چرخه تولید بازگشت.

حجت الاسلام محمدعلی نظری با بیان این که در راستای تأکیدات ویژه ریاست عالی قوه قضاییه و سیاست های تحولی قوه قضاییه یکی از اولویت های دستگاه قضایی حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع است، اظهار کرد: در این راستا با مدیریت رییس کل دادگستری استان اقدامات خوبی انجام شده که یکی از این مسایل رفع مشکلات بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در شهرستان اهر است.

وی افزود: تکمیل و اجرای این کارخانه عظیم از سال 97 به دلیل طرح پرونده های قضایی و حقوقی از سوی شرکت کشت وصنعت مغان با مشکل مواجه شده و عملا نصب تجهیزات و ماشین آلات متوقف شده بود که با ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان و رایزنی با طرفین عملیات اجرایی این پروژه عظیم تولیدی در شهرک صنعتی اهر آغاز شد.

وی ادامه داد: این مجتمع عظیم تولیدی با ظرفیت تولید روزانه 500تن شکر و 200تن قند در روز در زمینی به مساحت پنجاه هزار مترو زیربنای بیست و هشت هزار مترمربع در فاز یک شهرک صنعتی اهر در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در اهر به چرخه تولید

بازگشت بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در اهر به چرخه تولید