مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-08اقتصادي

منابع بانک های آذربایجان شرقی باید در خود استان هزینه شود


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان این که منابع بانک ها باید در خود استان هزینه شود، گفت: جمع آوری منابع از استان و مصرف آن در خارج از استان کار درستی نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان این که منابع بانک ها باید در خود استان هزینه شود، گفت: جمع آوری منابع از استان و مصرف آن در خارج از استان کار درستی نیست.

موسی خلیل الهی در نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با بیان این که متأسفانه گلایه ای که صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی دارند، این است که بانک ها و مؤسسات خصوصی بخش عمده اعتبارات خود را از استان خارج می کنند، اظهار کرد: اینکه بانک ها منابع را از استان جمع آوری کرده و با وجود نیاز به آن در داخل استان در جایی دیگر مصرف شود کار درستی نیست.

وی افزود: مردم و صنعتگران سرمایه های خود را به بانک ها می سپارند و منابع بانک ها را تأمین می کنند این منابع باید صرف رونق تولید و اشتغال در این استان شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به تملک برخی واحدهای مشکل دار توسط بانک ها، بیان کرد: متأسفانه برخی واحدها در طول زمان به دلیل مشکلات مالی توسط بانک ها تملک و به حال خود رها شده اند و به عبارتی تبدیل به آهن قراضه ای شده که نه برای مردم و نه برای بانک ها سودآوری ندارد، باید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بانک های آذربایجان شرقی باید در خود استان هزینه شود

منابع بانک های آذربایجان شرقی باید در خود استان هزینه شود