مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-08سياسي

تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریها


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریهای استان خبر داد.

- ، عبدالرضا چراغعلی در جلسه تقدیر از عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به خدمات قابل توجه هلال احمر در حوادث مختلف اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال احمر و داوطلبین آن در حوادث مختلف در کشور و به ویژه استان تهران جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه با همدلی، وفاق، همسویی و هم آوایی می توان با بحران ها و حوادث مقابله کرد افزود: آمادگی داریم تا از ظرفیت 46 شهرداری استان تهران و مرکز استان و 600 دهیاری در حوزه هلال احمر استفاده شود تا در زمینه آموزش و جذب داوطلبین گام های بلندی برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: اگر درخواست هایی از حوزه مدیریت استان جهت تقویت فعالیت ها وجود دارد دریغ نمی کنیم چرا که به عنوان کشوری که در معرض حوادث مختلف هستیم به ویژه در استان تهران باید برنامه ریزی شود تا از نقش مؤثر هلال احمر و داوطلبین آن در زمینه مقابله با حوادث استفاده کنیم.

چراغعلی با اشاره به اینکه ظرفیت هلال احمر و داوطلبین سبب شده تا رضایتمندی مردم در اوج مشکلات تأمین می شود گفت: از ظرفیت رسانه ملی برای آموزش مردم در جهت مقابله با حوادث استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریها

تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریها