مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-08اقتصادي

تزریق تسهیلات گامی موثر در رونق کشاورزی کردستان است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به خشکسالی سالجاری اعلام کرد که تنها راه رونق نگه داشتن بخش کشاورزی استان تزریق منابع مالی است و این مسئولیت بخش دولتی و خصوصی است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به خشکسالی سالجاری اعلام کرد که تنها راه رونق نگه داشتن بخش کشاورزی استان تزریق منابع مالی است و این مسئولیت بخش دولتی و خصوصی است.

فرید سپری بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تجهیز منابع مالی کردستان با بیان اینکه مهمترین وظیفه سازمان جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مربوطه حفظ امنیت غذایی مردم است اظهار کرد که کشاورزی یک صنعت پرریسک است و سرمایه گذاری در آن کشش چندانی ندارد که این موضوع اهمیت پرداخت تسهیلات بلند مدت با سود کم برای چرخیدن چرخ اقتصاد کشاورزی دوچندان می کند.

وی افزود که ارتباط قدیمی و دیرینه میان بخش کشاورزی و بانک کشاورزی وجود دارد و دیدگاه رییس کل این بانک برای وزیر جهاد کشاورزی بسیار مهم است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد که تمرکز منابع بانک کشاورزی در بخش کشاورزی می تواند توسعه بخش زراعت و باغداری و غیره را توسعه بخشد.

وی عنوان کرد که از یک هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی 80 درصد آن توسط بانک کشاورزی پرداخت شده که اهمیت این بانک را نمایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق تسهیلات گامی موثر در رونق کشاورزی کردستان است

تزریق تسهیلات گامی موثر در رونق کشاورزی کردستان است