مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-08اقتصادي

سرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال باعث افت برق نمی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر استان اصفهان در تولید برق شرایط نسبتا خوبی داشته و سرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال مشکلی در افت یا مصرف برق برای مردم ایجاد نمی کند.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر استان اصفهان در تولید برق شرایط نسبتا خوبی داشته و سرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال مشکلی در افت یا مصرف برق برای مردم ایجاد نمی کند.

حسن قاضی عسگر امروز (شنبه-18 اردیبهشت ماه) در نخستین شهرک رمز ارز کشور در استان اصفهان، با بیان اینکه در سمیرم، فریدن و محمدآباد جرقویه برق اضافه وجود دارد، اظهار کرد: در استان اصفهان به دنبال صنایع کم آب و دانش بنیان هستیم و از احداث نخستین شهرک رمز ارز کشور در فریدن خرسند هستیم.

وی افزود: در آینده نیز شهرک صنعتی خصوصی فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی و شیمی پاک و شهرک کیف، کفش و پوشاک را کلنگ زنی می کنیم تا ارزش افزوده در استان ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به طرح های صنعت پاک افزود: با کشورهای اروپایی تعامل کردیم که تولید برق، انرژی خورشیدی و بادی داشته باشیم تا فریدن را به عنوان یک شهرستان با صنعت سبز معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال باعث افت برق نمی شود

سرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال باعث افت برق نمی شود