مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:102021-05-08اقتصادي

سهمیه مناسبی برای ساخت مسکن در مناطق روستایی و شهری تعلق گرفت


در حوزه های روستایی با پیگیری هایی که انجام شد دو تفاهم نامه مسکن محرومین و مسکن شهری در استان خراسان جنوبی به امضا رسید که سهمیه بسیار مناسبی برای ساخت مسکن در مناطق روستایی و مناطق شهری تعلق گرفت.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گفت: در حوزه های روستایی با پیگیری هایی که انجام شد دو تفاهم نامه مسکن محرومین و مسکن شهری در استان خراسان جنوبی به امضا رسید که سهمیه بسیار مناسبی برای ساخت مسکن در مناطق روستایی و مناطق شهری تعلق گرفت.

مجید بیکی، امروز شنبه 18 اردیبهشت در جلسه شورای مسکن بیان کرد: در فاز مسکن محرومین مجموعا بنیاد مسکن و کمیته امداد بیش از 1600 واحدسهمیه در شهرستان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در سهمیه مسکن شهری 420 واحد داشتیم که مساعدت لازم انجام و 20 سهمیه جدید به شهرستان اضافه شد، ادامه داد: یکی از کارهای بسیار ارزشمند که با پیگیری های مستمر تحقق یافت ساخت 10 واحد برای خانواده های دومعلول تحت پوشش بهزیستی بود که بصورت یک طبقه اجرا می شود که از مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص تقدیر و تشکر می شود.

فرماندار نهبندان بیان کرد: در حوزه اقدام ملی مسکن که تقریبا از سال گذشته کار اجرایی آن شروع شد، ثبت نام متقاضیان پالایش و بررسی متقاضیان واجد شرایط در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مناسبی برای ساخت مسکن در مناطق روستایی و شهری تعلق گرفت

سهمیه مناسبی برای ساخت مسکن در مناطق روستایی و شهری تعلق گرفت