مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-08سياسي

برگزاری غیرقانونی مجامع سهام عدالت/ هیئت رییسه دولتی انتخاب مردم نیست


بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت با اشاره به غیرقانونی بودن انتخابات مجامع سهام عدالت گفت:مردم باید هیئت رییسه خود را انتخاب کنند نه اینکه یک هیئت رییسه دولتی مجامع را هدایت کند.

- ، حسین امینی خواه امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه متأسفانه مجامعی که وزارت اقتصاد برای شرکت های سرمایه گذاری استانی و انتخاب مدیران این شرکت ها تعیین کرده بود، خلاف قوانین موجود به خصوص قانون تجارت و سایر قوانین جاری کشور بود، اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس جلوی این کار را گرفت و قرار شد ایرادات نحوه برگزاری برطرف شود و بعد اساسنامه ای جهت تغییر به شرکت های استانی ارائه و تصویب شود و سپس انتخابات برگزار شود.

وی افزود: متأسفانه مجدداً وزارت اقتصاد و شورای عالی بورس با هماهنگی ها و ارسال نامه های دستوری به مدیران اقتصاد دارایی استان ها، سعی در برگزاری این مجامع داشته و از 11 اردیبهشت ماه استارت برگزاری مجدد مجامع با روال خلاف قانون را زده اند.

بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور با بیان اینکه در تعدادی از استان ها با حکم دادستان مجامع برگزار نشد و برخی با ابطال مواجه شد و برخی از مجامع هم توسط سازمان بازرسی استان ها خلاف قانون اعلام شد، تصریح کرد: امروز هم در لرستان متأسفانه این مجمع خلاف قانون با ریاست مدیرکل اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری غیرقانونی مجامع سهام عدالت/ هیئت رییسه دولتی انتخاب مردم نیست

برگزاری غیرقانونی مجامع سهام عدالت/ هیئت رییسه دولتی انتخاب مردم نیست