مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-08سياسي

100 روز از مصوبه سفر استاندار به کاشمر گذشت، مشکل ساکنین حسین آباد حل نشد


اگرچه در سفر استاندار خراسان رضوی به کاشمر موضوع حل مشکل ساکنین منطقه حسین آباد به عنوان یکی از مصوبات سفر به تصویب رسید، اما باگذشت حدود 100 روز از این مصوبه گرهی از مشکل مردم این منطقه حل نکرد و امروز تعدادی از اهالی حسین آباد در مقابل فرمانداری تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، جمعی از اهالی ساکن در منطقه حسین آباد کاشمر که به نمایندگی از حدود 400 خانوار فاقد گاز شهری در مقابل فرمانداری این شهرستان نسبت به بی توجهی مسئولان در خصوص عملی نشدن وعده ها و قول هایشان تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با اشاره به اینکه بیش از 12 سال است که برای دریافت انشعاب گاز معطل مانده اند، اعلام کردند که در طی این سال ها همواره مشکل عدم واگذاری انشعاب را با مراجعات حضوری و نامه نگاری مطرح و مسؤولان نیز همواره برای رفع این مشکل قول ها و وعده هایی دادند که تاکنون محقق نشده است.

اهالی حسین آباد اگرچه  در منطقه ای چسبیده به شهر کاشمر زندگی می کنند، اما به دلیل ساخت وسازهای غیرمجازی که انجام داده اند، همواره برای دریافت خدمات با مشکل مواجه هستند، به طوری که تجمع کنندگان عدم نام گذاری کوچه ها، نبود فضای سبز، نبود فضای بازی بچه ها، نبود سطل های زباله، عدم خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی و عدم بهره مندی برخی ساکنین از نعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 روز از مصوبه سفر استاندار به کاشمر گذشت، مشکل ساکنین حسین آباد حل نشد

100 روز از مصوبه سفر استاندار به کاشمر گذشت، مشکل ساکنین حسین آباد حل نشد