مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-05-08حوادث

کشف 218کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مشهد و زاهدان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از عملیات ضربتی تیم های مرکز عملیات ویژه برای کشف 218 کیلو تریاک در مشهد و زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی سلمانیان اظهار کرد: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از حلقه اتصال قاچاق 2 محموله مواد افیونی از استان های شرقی کشور به مشهد دست پیدا کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی افزود: مأموران انتظامی در مرحله اول این عملیات در محور باغچه – مشهد (25 کیلومتری مشهد) خودروی سواری پژو حامل مواد افیونی را در اقدامی غافلگیرانه توقیف و با دستگیری 3 سوداگر مرگ 100 کیلو مواد افیونی کشف کردند.

وی ادامه داد: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در مرحله نهایی این عملیات، دومین حلقه این قاچاق مواد افیونی را به طور هم زمان در شهرستان زاهدان و با همکاری  پلیس سیستان و بلوچستان رد زنی و خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را توقیف کردند.

سلمانیان یادآور شد: مأموران  انتظامی در بازرسی از این خودروی سواری 118 کیلو تریاک کشف و جستجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 218کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مشهد و زاهدان

کشف 218کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مشهد و زاهدان