مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-08سياسي

عقد قرارداد با شرکت های صنعتی جهت جذب مددجویان


90 درصد محکومانی که در برنامه های حرفه آموزی شرکت داشته اند، مسیر زندگی آن پس از آزادی تغییر کرده و مرتکب جرم نشده اند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره زندان کاشان گفت: 90 درصد محکومانی که در برنامه های حرفه آموزی شرکت داشته اند، مسیر زندگی آن پس از آزادی تغییر کرده و مرتکب جرم نشده اند.

محسن محبوبی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مهارت آموزی زندانیان منجر به سلامت روانی و کسب درآمد در دوران حبس، زمینه بازگشت آبرومندانه آن ها به جامعه می شود.

وی تصریح کرد: محکومان جرائم غیرعمد، با موافقت شورای طبقه بندی زندان ها در کارگاه های بنیاد تعاون و کارگاه های داخل زندان مشغول به فعالیت هستند که با توجه به اهمیت اشتغال برای جلوگیری از تکرار جرم، در نشست با صاحبان صنایع تلاش می کنیم تا بستر اشتغال مددجویان توسعه پیدا کند.

رییس اداره زندان کاشان تاکید کرد: با هدف درآمدزایی و جهت بخشی به استعداد کارآفرینی مددجویان، دوره های آموزشی برگزار می شود که سال گذشته 249 نفر موفق به کسب گواهینامه از سازمان جهاد کشاورزی در رشته های پرورش زنبور عسل، قارچ خوراکی، گیاهان دارویی و زعفران شده اند.

محبوبی گفت: در بخش حرفه آموزی نیز 128 نفر در رشته های ساماندهی محیط کار، ابزارشناسی، سرویس و نگهداری خودرو، برق ساختمان، نصب و راه اندازی پکیج و تهیه دسرهای ژله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد با شرکت های صنعتی جهت جذب مددجویان

عقد قرارداد با شرکت های صنعتی جهت جذب مددجویان