مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-05-08سياسي

اعمال منع تردد در 15 شهر خوزستان در ایام عید فطر


در 15 شهر استان خوزستان احتمال انجام دید و بازدیدهای عید فطر وجود دارد که در این راستا در این شهرها منع تردد اعمال می شود و از سه شنبه تا شنبه ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی ممنوع خواهد بود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در 15 شهر استان خوزستان احتمال انجام دید و بازدیدهای عید فطر وجود دارد که در این راستا در این شهرها منع تردد اعمال می شود و از سه شنبه تا شنبه ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی ممنوع خواهد بود.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (18 اردیبهشت ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت بیماری در خوزستان بهتر از هفته های گذشته شده است.

در 10 روز گذشته تعداد موارد بستری به 2 هزار 200 تا 2 هزار و 300 مورد رسیده بود که اکنون به یک هزار و 500 مورد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از قله پیک بیماری پایین آمده ایم و شیب نزولی بیماری آغاز شده است و در صورت همکاری مردم، قطعا موفقیت های بیشتری حاصل می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به شرایط جدید محدودیت ها در این هفته، گفت: فعالیت مشاغل گروه 2 در شهرهای قرمز مجاز شده است بنابراین مقداری از این مساله ترس داریم و اصناف باید رعایت کنند؛ این کار برای دو هفته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال منع تردد در 15 شهر خوزستان در ایام عید فطر

اعمال منع تردد در 15 شهر خوزستان در ایام عید فطر