مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-05-08سياسي

متن کامل مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان منتشر شد


متن کامل اصلاحیه مصوبه شورای نگهبان جهت «تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری» منتشر شد.

- ، شورای نگهبان متن کامل مصوبه مربوط به شرایط ثبت نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را که طی نامه ای از سوی آیت الله جنتی خطاب به وزیر کشور ابلاغ شده است را منتشر کرد.

در ابتدای این ابلاغیه آمده است: در اجرای جزء 5 بند 10 سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی که تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری را بر عهده شورای نگهبان قرار داده است و با عنایت به بند 9 اصل 110 و اصل 115 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تعاریف، معیارها و شرایط مذکور در تاریخ 1396/10/20 در جلسه شورای نگهبان به تصویب رسید و در جلسه مورخ 1400/02/08 این شورا مورد اصلاح قرار گرفت.

متن کامل این مصوبه که در تاریخ 11 اردیبهشت 1400 ابلاغ شده، به شرح زیر است: تعریف، معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری ماده 1- تعاریف رجل سیاسی مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری عبارتند از: 1- رجال مذهبی، رجالی هستند که آگاهی لازم به دین اسلام و مذهب تشیع داشته و تدین و تقیدشان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان منتشر شد

متن کامل مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان منتشر شد