مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-08دانش

«سبک زندگی سالم» اساس رشد متناسب سلامت و پیشگیری از بیماری ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن این یادداشت بدین شرح است:به نام خداوَ أَوْجِدْنِی حَلَاوَهَ الْعَافِیَه، وَ أَذِقْنِی بَرْدَ السَّلَامَهِ، - دکتر عاملی در یادداشتی به مناسبت روز بیماری های خاص و صعب العلاج تبیین کرد سبک زندگی سالم اساس رشد متناسب سلامت و پیشگیری از بیماری ها است دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی به مناسبت روز بیماری های خاص و صعب العلاج تبیین کرد: سبک زندگی اسلامی که مبتنی بر درک حقایق هستی و حقایق مرتبط با انسان، سلامت و محیط زیست است، نقش کلیدی در فهم همه جانبه و حکیمانه زندگی سالم و دست یافتن به سلامت فردی و اجتماعی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن این یادداشت بدین شرح است:به نام خداوَ أَوْجِدْنِی حَلَاوَهَ الْعَافِیَه، وَ أَذِقْنِی بَرْدَ السَّلَامَهِ، وَ اجْعَلْ مَخْرَجِی عَنْ عِلَّتِی إِلَیَّ عَفْوِکَ .

خدایا از شیرینی عافیت کامیابم ساز و گوارایی تندرستی را به من بچشان؛ و راه بیرون رفتن از بیماری ام را به سوی عفوت قرار ده.

(صحیفه سجادیه، دعای پانزدهم) انسان شریف ترین آفریده خداست، او در هر جامعه ای سرمایه محسوب شده و وجودش در مجموعه هستی بی بدیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سبک زندگی سالم» اساس رشد متناسب سلامت و پیشگیری از بیماری ها است

«سبک زندگی سالم» اساس رشد متناسب سلامت و پیشگیری از بیماری ها است