مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-08اقتصادي

خام فروشی یکی از مشکلات اصلی خراسان شمالی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: باید در سال جاری بر ورود بخش خصوصی برای تکمیل زنجیره تولید استان با ایجاد صنایع تبدیلی تاکید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد عصر امروز محمود قنبری در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان بخش کشاورزی به عنوان پیشران توسعه استان معرفی شد.

 وی با اشاره به کیفیت بالا و ظرفیت های فراوان استان در بخش تولید گوشت قرمز، عسل، زعفران، پسته و دیگر محصولات افزود: خام فروشی یکی از مهمترین مشکلات است که تنها بخش کمی از محصولات تولیدی مصرف و مابقیبه صورت خام به سایر استان ها صادر می شود.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: بخش خصوصی استان می تواند با ایجاد صنایع تبدیلی در بخش نگهداری، بسته بندی موجب تکمیل زنجیره تولید و افزایش ارزش افزوده تولید استان شود.

  قنبری با تاکید بر فعالیت بیشتر صادرکنندگان استان برای ایجاد بازارهای خرید به ویژه در کشورهای خارجی برای فروش محصولات تولیدی استان گفت: در بحث تولید محصولات باید ذائقه بازارهای هدف مورد توجه باشد.

محمود قنبری با اشاره به پرداخت و بروزرسانی 79 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک های دولتی استان در سال گذشته افزود: این تسهیلات برای سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی یکی از مشکلات اصلی خراسان شمالی است

خام فروشی یکی از مشکلات اصلی خراسان شمالی است