مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-08فناوري

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی


این روند رو به رشد در افزایش سهم بازار رایتل که از زمستان سال قبل آغاز شده است بر اساس آمار در بهار سال جاری نیز ادامه داشته و منجر به افزایش تعداد مشترکین و ارتقا جایگاه این اپراتور در صنعت مخابرات و ارتباطات کشور گردیده است.

- گزارش آمار سالانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی رایتل، طبق آخرین گزارش آماری ارایه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال 1399 و در شرایط مواجهه با بحران کرونا، توانست مشترکین خود را افزایش دهد.

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه چهارم سال 1399) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه چهارم سال 1398 را ارایه کرده، نشان می دهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شده به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان 0/045 درصد رشد داشته است.

این رویه در پاییز و زمستان 99 نیز ادامه یافته و رایتل در این بازه زمانی 0/184 درصد رشد را در بازار اپراتورهای تلفن همراه، از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی