مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-08اقتصادي

100 روز آینده روحانی، فرقی با هشت سال گذشته اش نخواهد داشت


نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: هشت سال گذشته است و به اینجا رسیدیم و حالا مجددا می گویند صد روز آخر هم می خواهیم همین مسیر را ادامه بدهیم.

- ، سعید جلیلی عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در گفتگویی رسانه ای با طرح این سوال که راه حل سیاست خارجی بعد از جواب ندادن مسیر مذاکره برای رفع تحریم، چه خواهد بود؟ گفت: اینکه بگوییم برای تقویت اقتصاد داخل، به سیاست خارجی کاری نخواهیم داشت، حرف غلطی است؛ اتفاقاً سیاست خارجی فعال، زمینه ساز تقویت اقتصاد داخلی است.

وی افزود: وقتی رهبرانقلاب می گویند که رونق تولید و جهش تولید باید در کشور پدید آید، لازمه آن جهش صادرات و کسب بازارهای جهانی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سیاست خارجی در دیپلماسی خلاصه نیست تصریح کرد: دیپلماسی یکی از ابعاد سیاست خارجی و یکی از ابزارهای آن است؛ همزمان با دیپلماسی، باید به سراغ سایر ابعاد سیاست خارجی هم رفت و آنها را فعال نمود.

وی با بیان اینکه نقاط اشتراک میان کشورها زمینه ساز فرصت ها در روابط بین الملل است، نسبت به اقدامات دشمنان در مقابله با فرصت های جمهوری اسلامی در منطقه اظهار داشت: دشمنی با ایران تنها از طریق اعمال فشار تحریم ها نبوده است؛ بلکه آنها به دنبال این هستند که فرصت های اقتصادی ما را نیز محدود کنند و آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 روز آینده روحانی، فرقی با هشت سال گذشته اش نخواهد داشت

100 روز آینده روحانی، فرقی با هشت سال گذشته اش نخواهد داشت