مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-08اقتصادي

برخورد با نانوایی های متخلف قم در زمینه افزایش قیمت خودسرانه نان


فرماندار شهرستان قم با بیان اینکه با نانوایی های متخلف قم در افزایش قیمت خودسرانه نان برخورد خواهد شد، گفت: ایجاد اعتدال در نرخ نان باید همزمان با افزایش کیفیت نان صورت بگیرد.

- ، مرتضی حیدری پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری امور گندم، آرد و نان شهرستان قم در تالار امام رضا (ع) فرمانداری با بیان اینکه تا اعلام رسمی نرخ نان چنانچه نانوایان افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برابر مقررات با آنها رفتار خواهد شد، گفت: تمام تصمیمات باید در شوراهای بالا دستی تصویب و بعد جنبه اجرایی پیدا کند و فعلاً قیمت نان تغییر نکرده است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه سهمیه بندی آرد دولتی که دولت در این شرایط خاص کشور یارانه پرداخت می کند نباید در اختیار نانوایانی که رعایت ضوابط را انجام نمی دهند، قرار گیرد، افزود: نانوایان برتر را باید تشویق کنیم و یکی از راه های آن اختصاص سهمیه به زحمت کشان برتر است که با رعایت حقوق مردم بهترین خدمات را به مردم می دهند.

وی با تاکید بر اینکه لازمه اختصاص سهمیه بیشتر آرد به نانوایی های برتر، لازمه اش ترمیم حوزه بازرسی و تشدید نظارت است، ادامه داد: ساماندهی سهمیه آرد دولتی بر اساس برنامه شیوه نامه جدید و تشویق نانوایان برتر در شاخص های رعایت حقوق مشتریان، کیفیت نان، رعایت نرخ و بهداشت انجام خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با نانوایی های متخلف قم در زمینه افزایش قیمت خودسرانه نان

برخورد با نانوایی های متخلف قم در زمینه افزایش قیمت خودسرانه نان