مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-08سياسي

شهدای خان طومان در اوج مظلومیت ایستادگی کردند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: شهدای خان طومان در اوج مظلومیت و شجاعت، مقاومت و ایستادگی کردند و در سخت ترین شرایط دست از حریم آل الله بر نداشتند و سرانجام در راه اسلام به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد یوسف پور به مناسبت سالگرد شهدای خان طومان سوریه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن مدافعان حرم مازندران بویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهدای گرانقدر خان طومان و مدافعان حرم در آزمون شهادت سربلند بیرون آمدند و مایه عزت و اقتدار کشور ما هستند.

جوانان غیور این سرزمین در آن سوی مرزها و دورترین نقاط در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در مقابل گروههای تکفیری و داعشی مجاهدانه جنگیدند و جان عزیز خویش را نثار دین و حفظ تعالیم اسلامی کردند.

وی افزود: با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مظهر اخلاص، ایمان و پیام آور امنیت هستند، اظهار داشت: شهدای خان طومان در اوج مظلومیت و شجاعت، مقاومت و ایستادگی کردند و در سخت ترین شرایط دست از حریم آل الله بر نداشتند و سرانجام در راه اسلام به شهادت رسیدند.

یاد رشادت های شهدای مدافع حرم همیشه در ذهن مردم ما ماندگار خواهد ماند عنوان کرد: شهدای مدافع حرم در اوج اخلاص و بندگی برای حفظ امنیت جان خویش را برای احیای اسلام فدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای خان طومان در اوج مظلومیت ایستادگی کردند

شهدای خان طومان در اوج مظلومیت ایستادگی کردند