مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-08اقتصادي

ممنوعیت هر گونه سفر در ایام عید سعید فطر


طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از روز سه شنبه ساعت 12 تا روز شنبه هفته آینده ساعت 12 هر نوع مسافرت بین استانی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: در این جلسه بحث های مهمی صورت گرفت و خوشبختانه در پیک جدید بیماری، سیر نزولی در کل کشور و در استان ما آغاز شده و به همین ترتیب تعداد بیماران، میزان ابتلاء و آمار بستری و میزان مرگ و میر در حال کاهش است.

وی با تاکید بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: سیر نزولی به آن معنا نیست که پروتکل ها کم اهمیت تلقی شود بلکه همچنان باید آنها را رعایت کنیم زیرا در صورت کم توجهی و عدم رعایت ممکن است این پیک، دوباره برگردد.

استاندار لرستان همچنین به موضوع برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز، بحث برگزاری آزمون های کنکور و همچنین امتحانات نهایی پایه نهم و دیپلم متوسطه مطرح شد و پس از بررسی های لازم تصویب شد که آزمون های مذکور با رعایت پروتکل های لازم در موعد مقرر به صورت حضوری برگزار شود0 خادمی به تصویب ممنوعیت سفر در ایام مبارک عید فطر اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری ، حضور یک سوم کارکنان در مناطق قرمز و همچنین حضور 50 درصد کارکنان در مناطق نارنجی مورد نظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت هر گونه سفر در ایام عید سعید فطر

ممنوعیت هر گونه سفر در ایام عید سعید فطر