مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-08سياسي

اضافه کردن مناطق آزاد برخلاف مصلحت مردم و نظام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس نظر کارشناسان امر مبنی بر ضربه هایی که مناطق آزاد تا کنون به پیکر اقتصاد کشور وارد آورده اند اتحادیه مستقل این مصوبه را خلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی و منافع ملی تلقی کرده و صراحتا مخالفت خود را با اجرای آن اعلام می دارد.

- اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در واکنش به مصوبه اخیر این مجمع پیرامون افزایش مناطق آزاد تجاری، صنعتی موضع گرفته و ضمن مخالفت صریح با این مصوبه عملکرد مناطق آزاد فعلی کشور را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، براساس نظر کارشناسان امر مبنی بر ضربه هایی که مناطق آزاد تا کنون به پیکر اقتصاد کشور وارد آورده اند اتحادیه مستقل این مصوبه را خلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی و منافع ملی تلقی کرده و صراحتا مخالفت خود را با اجرای آن اعلام می دارد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل می باشد: اعضاء محترم محمع تشخیص مصلحت نظامسلام علیکم منتشر شدن خبر موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاسیس 7 منطقه آزاد و13 منطقه ویژه اقتصادی جدید آن هم در حالی که در محافل کارشناسی از تجربه مناطق آزاد در کشور مان به عنوان یک سیاست شکست خورده یاد میشود این نگاه را به اذهان جامعه مخابره کرد که عزم جدی مبنی بر اصلاح ساختار های اقتصادی معیوب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه کردن مناطق آزاد برخلاف مصلحت مردم و نظام

اضافه کردن مناطق آزاد برخلاف مصلحت مردم و نظام