مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-08سياسي

فعالیت 10 خانه هلال در تویسرکان


سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان از وجود 10 خانه هلال و رایزنی برای ایجاد خانه هلال در محلات خبر داد و گفت: ایجاد تیم سیلاب در تویسرکان را پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، جلال نانکلی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته هلال احمر و صلیب سرخ، با اشاره به اینکه 18تا 24اردیبهشت ماه به نام هفته هلال احمر مزین شده اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نهادی عمومی، غیر دولتی و بشردوستانه است که در راستای گسترش دوستی و ترویج خدمات داوطلبانه فعالیت دارد.

وی با اشاره به نامگذاری نخستین روز از هفته هلال احمر با عنوان خانه های هلال، جامعه ای تاب آور ، از افتتاح دو خانه هلال در بخش مرکزی و روستای رودآور در تویسرکان خبر داد و افزود: هشت خانه هلال در روستاهای شهرستان طی سال گذشته ایجاد شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر با کمک دهیاری ها در روستاها و شهرداری در شهرها خانه هلال را راه اندازی می کند گفت: به منظور  ایجاد خانه های هلال در محلات رایزنی با شهرداری را در دستور کار قرار دادیم.

وی خانه های هلال را شعبه کوچکی از جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: آسیب پذیرترین نقاط در زمان حادثه روستاها هستند که خانه هلال در این برهه زمانی در امدادرسانی و مدیریت بحران نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 خانه هلال در تویسرکان

فعالیت 10 خانه هلال در تویسرکان