مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-08سياسي

سمنان مهیای واکسیناسیون 75 سال ها/تشدید نظارت و ممنوعیت ترددها از سه شنبه


استاندار سمنان از همراهی مردم استان سمنان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به طور ویژه تقدیر و قدردانی کرد و گفت: استان سمنان از برترین استان ها در رعایت پروتکل های بهداشتی در موج چهارم کروناویروس بودند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از همراهی مردم استان سمنان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به طور ویژه تقدیر و قدردانی کرد و گفت: استان سمنان از برترین استان ها در رعایت پروتکل های بهداشتی در موج چهارم کروناویروس بودند.

علیرضا آشناگر 18 اردیبهشت ماه در نشست ویدئو کنفرانسی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: در نشست ملی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس گزارش خوبی از وضعیت شیوع کرونا ارائه شده و این بیماری در بیشتر نقاط کشور در حال کنترل شدن است.

وی خاطرنشان کرد: در استان سمنان از هفته گذشته روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس آغاز شد و سمنان از استان هایی بود که به خوبی اوج گیری دوباره شیوع کروناویروس را کنترل کرد.

استاندار سمنان ادامه داد: از کادر درمان، پرستاران و دانشگاه های علوم پزشکی که در بحث مدیریت و مقابله با اوج گیری مجدد کرونا ویروس در استان سمنان سنگ تمام گذاشتند، نهایت قدردانی را دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان مهیای واکسیناسیون 75 سال ها/تشدید نظارت و ممنوعیت ترددها از سه شنبه

سمنان مهیای واکسیناسیون 75 سال ها/تشدید نظارت و ممنوعیت ترددها از سه شنبه