مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-08سياسي

واکنش محمد علی الحوثی به ادعاهای آمریکا درباره صلح در یمن


عضو شورای عالی سیاسی یمن، امروز شنبه در توییتی به موضع گیری درباره ادعاهای آمریکا درباره صلح در یمن پرداخت و آنرا بدون طرح و برنامه و غیر واقع بینانه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد علی الحوثی از رهبران انصارالله و عضو شورای عالی سیاسی یمن، امروز شنبه در توییتی به موضع گیری درباره ادعاهای آمریکا درباره صلح در یمن پرداخت.

وی این ادعاها را غیرواقعی توصیف کرد و گفت: اظهارات آمریکاییها درباره صلح در یمن بدون برنامه و بدون برداشتن گامهای واقعی و عملی، توهم پردازی و بی نتیجه است.

پیش از این نیز محمد عبدالسلام رییس هیئت مذاکره کننده صنعا، هر گفت وگوی مثبتی در مورد یمن را منوط به کاربرد عملی آن در رفع محاصره این کشور و اولویت دادن به جنبه های بشردوستانه برشمرد و آن را ضرورتی برای رفع نیازهای مردم یمن خواند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محمد علی الحوثی به ادعاهای آمریکا درباره صلح در یمن

واکنش محمد علی الحوثی به ادعاهای آمریکا درباره صلح در یمن