مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-08اقتصادي

حذف سه شرکت مخابراتی چین از بورس نیویورک


سه شرکت مخابراتی چین اعلام کردند بازار بورس نیویورک مطابق با محدودیتهای سرمایه گذاری که سال گذشته در آمریکا اعلام شد، این شرکتها را حذف می کند.

- سه شرکت مخابراتی چین اعلام کردند بازار بورس نیویورک مطابق با محدودیتهای سرمایه گذاری که سال گذشته در آمریکا اعلام شد، این شرکتها را حذف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکتهای چاینا موبایل، چاینا یونیکام و چاینا تلکام به صورت جداگانه اعلام کردند انتظار دارند بازار بورس نیویورک درباره حذف این شرکتها که درخواست فرجام خواهی آنها شکست خورد، به رگولاتورهای آمریکا اطلاع دهد.

حذف این شرکتها مطابق با محدودیتهای سرمایه گذاری صورت می گیرد که در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ اعلام شد و شرکتهای فناوری چینی را هدف گرفت.

جو بایدن، رییس جمهور دموکرات آمریکا در بحبوحه ادامه تنشها میان دو اقتصاد بزرگ جهان و با وجود اعتراض شرکتها، این مقررات را به قوت خود حفظ خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکتهای مخابراتی چینی اعلام کرد حذف آنها در مدت 10 پس از این که بورس نیویورک اظهارنامه ویژه را نزد کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تنظیم کرد، اجرایی خواهد شد.

شرکتهای فناوری تنها شرکتهای چینی نیستند که از این بورس حذف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف سه شرکت مخابراتی چین از بورس نیویورک

حذف سه شرکت مخابراتی چین از بورس نیویورک