مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-08سياسي

دلجویی استاندار سمنان از خانواده جان باختگان معدن طزره دامغان


استاندار سمنان از خانواده جان باختگان معدن طزره دامغان دلجویی و برای بازماندگان این حادثه ی جانکاه، صبر و شکیبایی آرزو کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از خانواده جان باختگان معدن طزره دامغان دلجویی و برای بازماندگان این حادثه ی جانکاه، صبر و شکیبایی آرزو کرد.

علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: در هفته گذشته متاسفانه شاهد محبوس شدن دو نفر از معدنکاران زغال سنگ در معدن طزره دامغان بودیم و با تلاش های 150 امدادگر، کارشناس و مسئول و بعد از چند روز کار امداد رسانی و تفحص ، پیکر این عزیزان پیدا شد و بسیار از این حادثه دلخراش متاثر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می دانم به خانواده های این معدنچیان تسلیت عرض کرده و برای بازماندگانشان آرزوی صبر و شکیبایی داشته باشم.

رییس شورای تامین استان سمنان ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت های خود را در ارتباط با نحوه فعالیت بخش خصوصی افزایش دهد و انتظار می رود که این سازمان میزان رصد فعالیت بنگاه های اقتصادی که به بخش خصوصی واگذار می شود را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حادثه ریزش معدن زغال سنگ طزره دامغان در حدود ساعت 12 ظهر روز شنبه 11 اردیبهشت ماه در تونل شماره 42 معدن بزرگ طزره از معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی استاندار سمنان از خانواده جان باختگان معدن طزره دامغان

دلجویی استاندار سمنان از خانواده جان باختگان معدن طزره دامغان