مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-08پزشكي

تزریق 27 هزار و 800 دز واکسن کرونا در همدان/ وضعیت نارنجی پرخطر و شکننده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از تزریق 27 هزار و 800 دز واکسن کرونا در همدان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 600 نفر نیز واکسن مشترک کوبا و ایران را دریافت کرده اند.

- منوچهر کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه تا صبح امروز بیش از یک هزار و 600  نفر در استان واکسن مشترک کوبا و ایران را دریافت کرده اند اظهار کرد: بقیه افراد هم  تا روز سه شنبه هفته جاری برای حضور در سایت کارآزمایی بالینی فراخوان شدند تا واکسیناسیون شوند.

وی بیان کرد: برای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسنطبق گروه بندی افراد تا روز گذشته در استان تزریق شده است گفت: همچنان گروه سنی 80 سال به بالاتر، جاماندگان پرسنل بهداشت و درمان، کارآموزان گروه پزشکی و پرستاری و سایر گروه های مربوطه در حال تزریق واکسن هستند.

وی با بیان اینکه به جز شهرستان اسدآباد که با رنگ قرمز است سایر شهرستان های استان نارنجی هستند خاطرکشان کرد: فراموش نکنیم که وضعیت نارنجی یعنی یک شرایط بسیار پرخطر و شکننده و نباید به هیچ عنوان عادی سازی شود.

کرمی عنوان کرد: درست است که در شرایط نزولی موج چهارم کرونا هستیم اما همچنان تعداد بستری ها و مرگ ها قابل توجه است و همه باید به رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت توجه را داشته باشند تا شاهد انتشار احتمالی ویروس با واریانس های جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 27 هزار و 800 دز واکسن کرونا در همدان/ وضعیت نارنجی پرخطر و شکننده است

تزریق 27 هزار و 800 دز واکسن کرونا در همدان/ وضعیت نارنجی پرخطر و شکننده است