مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-08سياسي

بخش حجاب و عفاف به نمایشگاه مجازی قرآن اضافه شد


اسدالله سلیمانی، رییس انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با مسئولان برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: بخش حجاب و عفاف به نمایشگاه مجازی قرآن اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو برای ارائه محصولات خود به خانواده ها، اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی کردیم، اولین نمایشگاه مجازی را سال گذشته به نشانی bahejab99 راه اندازی کردیم که متأسفانه بعد از پایان نمایشگاه، مالک سایت، رقم بالایی را درخواست کرد که ناگزیر با این سایت قطع رابطه کردیم.

در حال حاضر هم این سایت در اختیار شخص دیگری قرار دارد و با عنوان تولیدکننده حجاب و عفاف، کار شخصی انجام می دهد و هیچ ربطی به انجمن ندارد.

سایت انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب در حال حاضر با دو نشانی bahejab.

ir و bazarehejab.

ir قابل دسترسی است.

رییس انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب با تأکید بر اینکه از امروز، 16 اردیبهشت ماه به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور می یابیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در این نمایشگاه خدمات شایسته ای را در حوزه حجاب و عفاف به خانواده های ایرانی ارائه دهیم.

وی درباره تخفیف های در نظر گرفته شده افزود: با توجه به اینکه تمامی اعضای انجمن تولیدکننده محصولات حجاب و عفاف هستند، یک قدم از واسطه ها جلوتر هستند، چون واسطه کالای خود را از تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش حجاب و عفاف به نمایشگاه مجازی قرآن اضافه شد

بخش حجاب و عفاف به نمایشگاه مجازی قرآن اضافه شد