مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-08حوادث

شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند 137 مجهز شد


شهردار رفسنجان ازمجهز شدن شهرداری به سامانه هوشمند 137 خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان ازمجهز شدن شهرداری به سامانه هوشمند 137 خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.

محمد مختاری اظهار کرد: با توجه به گستردگی فعالیت های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی 137 در رفسنجان راه اندازی شد تا به مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از 100 عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، لکه گیری؛ آبگرفتگی، آتش نشانی، فضای سبز؛ ساخت وساز غیرمجاز و .

تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان می توانند با نصب این برنامه از طریق لینک(https://cafebazaar.

ir/app/com.

satiaisp.

rafsanjan) بر روی گوشی های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیام ها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.

شهردار رفسنجان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست ها از جمله قابلیت های این سامانه هوشمند است.

وی با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، افزود: زمانی که درخواست ها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند 137 مجهز شد

شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند 137 مجهز شد