مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-08سياسي

نماز عید فطر فقط در فضای باز اقامه می شود/آخر هفته تردد ممنوع است


با توجه به تعطیلات پایان هفته، تمامی امکانات جهت منع تردد و کاهش سفرها در استان به کار گرفته می شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته، تمامی امکانات جهت منع تردد و کاهش سفرها در استان به کار گرفته می شود.

سید علی آقازاده 18 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم در لیالی قدر، اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون در استان مرکزی، تا امروز گزارشی از تخلف در رعایت ابلاغیه های وزارت بهداشت دریافت نشده و روند خوبی را شاهدیم.

وی با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه 30 میلیون واکسن وارد کشور می شود و به همین اندازه حجم کار واکسیناسیون در استان افزایش می یابد، گفت: تا پایان تیرماه نیز 30 میلیون واکسن در داخل کشور تولید می شود و باید در استان سازوکار تزریق واکسن را چالاک تر کنیم.

دانشگاه علوم پزشکی باید برنامه خود را برای واکسیناسیون در استان آماده کند چراکه تا 20 روز آینده سهمیه واکسن وارده به استان بالا می رود و باید برنامه گسترش واکسیناسیون در استان را تدوین کرد.

استاندار مرکزی خواستار بررسی جدی ایده واکسیناسیون خودرویی در استان شد و گفت: این ایده را استان های دیگر شروع کرده اند و باید در استان مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر فقط در فضای باز اقامه می شود/آخر هفته تردد ممنوع است

نماز عید فطر فقط در فضای باز اقامه می شود/آخر هفته تردد ممنوع است