مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-08پزشكي

تداوم شیب نزولی کرونا در گلستان/ بیماران بستری به 483 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر شیب نزولی بسیار خوبی از نظر شیوع کرونا در استان داریم به طوری که هم اکنون شمار بیماران بستری به 483 نفر رسیده است.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر شیب نزولی بسیار خوبی از نظر شیوع کرونا در استان داریم به طوری که هم اکنون شمار بیماران بستری به 483 نفر رسیده است.

عبدالرضا فاضل ظهر امروز 18 اردیبهشت ماه در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در زمان اوج پیک چهارم کرونا تعداد بیماران بستری در استان به 692 نفر هم رسیده بود اما الان با روند کاهشی طی هفته گذشته، 483 بیمار کرونایی بستری داریم.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی کرونا در استان به ثبت رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به روند کاهش مرگ ومیرهای ناشی از این بیماری نیز اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته 32 مورد فوتی کرونایی داشتیم که این تعداد در هفته قبل از آن 40 مورد بوده و پیش بینی می کنیم در هفته جاری نیز میزان مرگ ومیر ناشی از این بیماری روند کاهشی داشته باشد.

کلاله، تنها شهر قرمز کرونایی گلستان فاضل در ادامه بیان کرد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، شهر کلاله در وضعیت قرمز، شهرهای گرگان، بندرگز، کردکوی، علی آبادکتول، آزادشهر، مینودشت و گالیکش در وضعیت نارنجی و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم شیب نزولی کرونا در گلستان/ بیماران بستری به 483 نفر رسید

تداوم شیب نزولی کرونا در گلستان/ بیماران بستری به 483 نفر رسید