مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-08سياسي

امر به معروف محله محور احیا می شود/ امر به معروف فقط در حوزه حجاب نیست


هاشمی گلپایگانی قائم مقام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اهمیت محله در این است که همه افراد هر جا که مشغول باشند در محله حضور دارند.

- اگر همه جا را رها کنیم و فقط محله را احیا کنیم همه اقشار مردم در محله هستند و همه جنبه ها در آنها تحت عنوان حکمرانی محله ای قابل اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشست مشترک محمدصالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و حجت الاسلام اخوان معاون قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی در محل این ستاد برگزار شد.

هاشمی گلپایگانی در آغاز نشست اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در همه حیطه ها و به صورت خاص در سازمان تبلیغات بروز و ظهور دارد و در واقع امر به معروف جنبه عملی فرائض نزد عقل و شرع است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر می خواهد بر اساس ظرفیت ها و امکانات نهادها با آنها ارتباط ایجاد کند و اتصال های شبکه ای تشکیل دهد و از اینهمه امکانات مهم سازمانها و نهادها که هر کدام کار خود را انجام می دهند استفاده کند تا هدف مشترک همه آنها تامین شود.

وی افزود: لازم است در این نشست بررسی شود که نقطه اتصال ما با سازمان تبلیغات که می تواند زمینه ارتباط این دو نهاد باشد، چیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف محله محور احیا می شود/ امر به معروف فقط در حوزه حجاب نیست

امر به معروف محله محور احیا می شود/ امر به معروف فقط در حوزه حجاب نیست