مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-08پزشكي

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: در راستای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، تیم های بهداشتی- درمانی، آموزشی و مشاوره ای کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل به مناطق صعب العبور دهدلی و زردلیمه دیناران اعزام شدند.

- مهین غفاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، تیم های بهداشتی- درمانی، آموزشی و مشاوره ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل در اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز در دو شیفت کاری صبح و عصر به مناطق صعب العبور دهدلی و زردلیمه دیناران اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: تیم اعزامی متشکل از پزشک عمومی، کارشناسان مراقب سلامت و بهورز بود که در این اعزام خدمات بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره ای به مردم شریف منطقه ارائه گردید.

غفاری اهم خدمات ارائه شده توسط این تیم را اعلام کرد و افزود: ویزیت و معاینه رایگان توسط پزشک عمومی برای 183 نفر، ارائه داروی رایگان توسط پزشک عمومی برای 183 نفر، خدمت رسانی به 2 مادر باردار، ارائه آموزش های بهداشتیبه صورت آموزش چهره به چهره فردی، ارائه خدمات تزریقات و پانسمان و انجام واکسیناسیون بخشی از این خدمات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری